Rabia

Rabia
@rejder
ev hanımı
lise
Kayseri, 7 Nisan
5 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Uyuyunca geçiyor mu ? Ona göre uyuyacam .,...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların, senin hakkında ne düşündüklerini önemsemeyerek, ömrünü uzatabilirsin mesela.
Kahvelerim oldu gel , Telvesi taştı gel , İyi gün dostları , Kötü günüm geçti gel..... 😖
“Biz, Kahve’nin yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz. Avuçlarken bir fincanı, hücrelere kadar hissettiren sıcaklığında unuttuk yalnızlığı.”
Kahve
Yüzümüz yaz, icimizdeki yapraklar dökülmüş coktan. Caktirmiyoruz ama yaralarimiz fazla içten. Yanlız başımıza gülmeyi ogrenmisiz.Kimsenin yokluğu aglatmaz artık bizi.Zaten hıçkıra hıçkıra ağlamayacak kadar üzüldük.Sessizligimiz,herşeyi içimize atıyor gibi görünmemizden......
Aşk