"
Ben var olsam da olmasam da dünyanın işi aksamaz. Ben kalsam da ölsem de kimsenin içi yanmaz
Bir zamanlar bizde tıpkı bir çiçek gibi değerliydik
Bu kadar dikenli değildik, bir itibarımIz vardı.
Ey beni bu kış mevsiminde böyle gören kişi
Bu kışı görme bizim de bir baharımız vardı..
"