Remo

Birine umut vermek ona yapabileceğiniz en büyük kötülüktür bazen. karşılığını veremeyeceğiniz şeyler için umut vermeyin, altında kalırsınız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şöyle bir alıntı okudum çok beğendim: "İnsan çok sevmekten, kıyamamaktan, kızamamaktan, üzememekten ve hep alttan almaktan kaybeder. Hayat, ilk olarak kendini yok sayanları harcar."
Aşık Veysel
'Şu geniş dünyaya sığmayan gönül, şimdi bir odaya kapandı kaldı.'
Biz bu dünyanın yorgun kullarıyız Allah’ım. Sen daralmış gönüllerimizi genişlet..