Remo

"İnsan, anladığı ve anlaşıldığı insanda çiçek açar.” diye bir cümle var. Onun için en sevdiğim dizelerdendir; “Bırak ben gideyim. Senin mevsiminde açmıyor çiçeklerim.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Turgut Uyar
Çok seviyorsun o çiçeği ama bir süre sonra ölüyor. Hatta sen çok su verdin diye ölüyor bazen. Bazı şeyler tam olarak böyle.
"Sen öleceksin" diye yanıtladı Simyacı. "Ben rüzgara dönüşmeyi biliyorum."
Kötülük insanın ağzına girende değil, oradan çıkandadır.
"Bir yanlışı tekrar ediyorsan,artık o bir yanlış değil,karardır."