Remo

Turgut Uyar
Herkesin, Bir umudu vardır. Bir savaşı, Bir kaybedişi, Bir acısı , Bir yalnızlığı, Bir hüznü… Çünkü; Herkesin bir gideni vardır, İçinden bir türlü uğurlayamadığı…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'İnsanlardan hiçbir şey beklemeyen mutludur; çünkü o hiçbir zaman hayal kırıklığına uğramayacaktır.'
Franz Kafka
'Yaşamın bana verdiği iki ders; çevreni gittikçe daralt, gereksiz kalabalıkların seni üzmesine izin verme.'
Can Yücel
'Seveceksen, yalnız kaldığında aklına geleni değil, hiç aklından çıkmayanı seveceksin!'
“Sahip olmadığın bir şeyi vaat ederek gidecek olursan, onu ele geçirme arzusunu yitirirsin."