Kendimizi kimseye ispat etmek zorunda değiliz. benim erken kalkmam erken yatmam da övunulecek bir şey değil ..şükredelim yarın bir gün elimizden de alınabilir.. Rabbim buralarda istihdam etmeyi nasip etmiş diyelim.. yolumuza bakalım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık şunu bırakalım annelik övünülecek ve bir böbürlenecek bir konu değil .annelik üzerinden prim yapmayalım .bu çalışma hayatımız için de geçerli mesleğimizde böbürlenecek bir yer değil.
Son zamanlarda okuduğum kitaplar veya yazilarda yoganin yürüyüşten bile etkili olduğunu söylüyordu. bu da ben de tefekküre sebep verdi . rabbimin hediyesi olan namazı düşündum .cenabı Hakk'ın bizim ibadetlerimize ihtiyacı yoktu. bizim vardı
Bir mümin de günlük ibadetlerini usulüne uygun bir şekilde ihlas ve ihsan duygusu içinde yaparsa Hudut boylarından nöbet tutmuş gibi Cihat ve ribat sevabı kazanır
Günün nasıl ve ne zaman başladığımız günün kalanını da belirlediği için sabahlarımızı ihya edip düzenlemeliyiz
bizler düzenlemeye önce uykularımızdan başlamalıyız
düzenli ve sağlıklı uyku ardından sağlıklı ve dinç uyanıştan bahsediyorum