queenofdisaster

Bir insan hayatı için de olsa
“Tanrım! Ne uzun andı o! Bir insan hayatı için de olsa, az mıydı?”
Reklam
Sana kin bağlamak mı Nastenka…
“Ama sana kin bağlamak mı Nastenka… Aydın, pürüzsüz mutluluğunu gölgelemek, acı bir sitemle kalbine keder vermek; vicdan sızısı duyurarak en tatlı anlarında seni keder çarpıntısına uğratmak; gelin olduğun gün, siyah büklümlerini süslediğin narin çiçeklerden bir tekini bile soldurmak?.. Bunu mu yapacağım ben Nastenka, asla, asla! O tertemiz, sevimli gülümseyişin parlaklığını, mutluluğunu hiç yitirmesin. Yalnızlık içinde yaşayan ve sana karşı şükran dolu olan kalbe tattırdığın mutluluk anı için sana hayır dua ediyorum.”
beklemiyordu zaten
“Yanıt vermedim. Ama Nastenka bir şey söylememi beklemiyordu zaten.”
Alıntı
Ben bir hayalciyim
“ Ben bir hayalciyim; gerçek hayatı o kadar az yaşıyorum ki, burada geçirdiğim dakikalar benim için bulunmaz bir mutluluk.”
Alıntı
Reklam