Rena

Gitgide soğuyorum her şeyden...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi bilirdik derler elbet ardımdan Bundan büyük bi' yalan yok
Müzik
Allah'ım kaderimi sen yazdın sen bilirsin Kalbim oyuncak mı ne, ne kolay kırılıyor?
Müzik
Bir şey yap. Güzel olsun. Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle. Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör. Veya, güzel bir şey yaz. Beceremez misin? Öyleyse güzel bir şeye başla. Ama hep güzel olsun. Çünkü her insan ölecek yaşta. Geç kalmayasın… Şems-i Tebrizi

Rena

, bir kitap okudu
10/10
·206 syf.·
4 günde okudu
·
2020 54. kitabı
A. Ali Ural
8.3/10 · 22,9bin okunma