Rênas

Rênas
@renashevi
"Evîn wateya hindurê me ye û Evîn lêgerîna azadîyê ye." 2×2=1
"Eger mirov bi mejîye xwe nenivîse, mirov kor e, Eger mirov bi zimanê xwe nenivîse mirov lal e." ...☘️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ez nexşeyek lal im Dibilînim, dinal im. Mem Ararat ☘️
"Bir resim çizdim hep bakılmasını isterim Bir ses oldum hep duyulmasını isterim Ülkeme, dünyaya, evrene.." A.Ö☀️
İnsan, özgürlüğü uğruna neyini vermez ki...