Gul

Gul
@rengdar
Savaşsız' bir dünya mümkündü!!.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çaxek wihaye ku muhabbet jî qet ne samîmî û ji dilê!
Psikoloji der ki: “Bulunduğun anı tekrar yaşayamacağının bilincinde olursan hayat sana daha anlamlı gelir.”
Nexuyatî bêqîmetiye, hew ew qas.