Resul Töre

Resul Töre
@resultore
Kafam karışık
Kim bilir kaçımız şu an aynı şarkıyı mırıldanıyoruz?
Reklam
Bazı hikayelerin kahramanı ya erken öldü ya da kalleş çıktı. Bu kargaşa öyle çok da masum değil yani.
Bizimle birlikte yaşayan bu nesil, tüm bu insanlar çok değerli, çok güzel insanlar. Onları üzmeyin. Kırmayın küçük sorunlar için. Öldürmeyin. Haklarını yemeyin. Yaklaşık 50 yıl sonra çoğumuz belki de hepimiz yok olup gitmiş olacağız. Ve bir daha asla var olamayacağız. Ne geçmiştekilerin ne de gelecektekilerin umurunda olmayacağız. Biz bu bir avuç insanız ve beraber şu garip hayatı yaşayıp gidiyoruz. İyiliklerle doldurun çoğunluğunu. Kötülükler için çok kısa bu süre.
Gözlerini ay ışığında parlarken hayal ediyorum. Sana bu gece bir kez daha aşık olduğum için beni affet lütfen.
Bu gece Hem ay ışığı var Hem Eylül Hem hafiften yağmur var Hem seni özledim...