Bizimle birlikte yaşayan bu nesil, tüm bu insanlar çok değerli, çok güzel insanlar. Onları üzmeyin. Kırmayın küçük sorunlar için. Öldürmeyin. Haklarını yemeyin. Yaklaşık 50 yıl sonra çoğumuz belki de hepimiz yok olup gitmiş olacağız. Ve bir daha asla var olamayacağız. Ne geçmiştekilerin ne de gelecektekilerin umurunda olmayacağız. Biz bu bir avuç insanız ve beraber şu garip hayatı yaşayıp gidiyoruz. İyiliklerle doldurun çoğunluğunu. Kötülükler için çok kısa bu süre.