"Çıkan sivilceyle ne kadar uğraşsam da
gitmeyebilir; çünkü onunla temas ediyorum.
Temas varsa niye gitsin ki?" Geçenlerde böyle bir yazı okudum ne kadar doğru değil mi? Yaranızın kapanmasını ve kalıcı bir iz bırakmamasını istiyorsanız elinizi yaranın üstünden çekmelisiniz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
kaybettigin yerde bekleme, güçsüzler öyle yapar.
sana kapanan kapıyı bir daha çalma, kapanan kapıyı acizler çalar.
unutma ki bu aşağılık dünyadasın:
kötülüğü baş tacı edip, iyiliği çılgınlık sayan dünyada.
şunu iyi bil ki, işine geldiğinde,
şeytan da Kutsal Kitap'tan örnekler verebilir
ve Cehennem boş, şeytanların hepsi burada... her düşünceni dile getirme, sana yakışmayan hiçbir düşunceyi hayata geçirme.
samimi ol fakat asla basit davranma.
huzur ancak gökyüzünde vardır...
biz ise yeryüzündeyiz.
utan, ey çağ..!
soylu insan yetiştirmez oldun...
arama boşuna, bulunmak istemeyeni.
insanlar göründükleri gibi olmalıdır.
eğer değillerse hiç görünmesinler daha iyi.
kader mi aşkı kovalar, yoksa aşk mı kaderi, kimseler çözemedi bu bilmeceyi..
hoşça kal!
değerin çok yüksek, tutamam seni.
sen ancak görenleri seversin, bense körüm
sen ne kadar kalsan da geliyorsun benimle.. ben ne kadar gitsem de kalıyorum seninle... öğret bana, nasıl unutulur düşünmek..?
oysa benim ruhumda savaş var.
durmadan ölüyor içimdeki insanlar.
boğ kendini yüreğim, dilimi tutmak gerek.. !
William Shakespeare