Devrim

Devrim
@revdev
Kendi sesini bulmak için rüzgâra karşı yürüyenlere selam olsun.
Öğretmen
Gaziantep
2 Temmuz 2000
66 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
Çok okuman gerek, Çok gezmen, Bolca kahkahaya yer açman gerek. Çok dinlemen, çok izlemen, Kendini bilmek gerek. Oldukça da yaz lütfen, vakit buldukça dök satırlara. Büyümen gerek, vaktini kusursuz değerlendirip dolu dolu büyümen gerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Her sabah başka bahâr olsa da ben uslandım, Uğramam bahçelerin semtine gülden yandım.”
evet yolu biraz uzattın ama görülmemiş manzaraları da görmüş oldun..
Kendini sevmeni süsleme Diyor, kitaba bakan dostum; Bencil bir acısın sen. Kimseye sezdirmeden gülümsüyorum Kalbimdeki kalabalığa. Öyleyse neden odama düşüyor Çekilen her perdenin yalnızlığı. Ağzının pasını Topuklarından aldığım çocuk… -Suyum, unum, buğdayım- Herkesin başkasını konuştuğu Bu aynalar pazarında Seni kimselere Söylemeden öleceğim. -Şükrü Erbaş
Şiir
Portre
Ne oldu ki, saatlerdir oturmuş, Kıpırdamadan duruyorsun? Kaygılar içindeyim, Beni aşıyor her biri, Ve ilk kez bu kadar Düşünceli Tekrarlayacak mıyım, Hayatım boyunca ben, Yapıp ettiklerimi? Tanrının Kurduğu Saatler