Suriye'de, Yemen'de, Irak'ta, Mısır'da, Filistin'de, Afganistan'da, Doğu Türkistan'da... Velhasıl coprafyamızın neresinde bir acı varsa, ilk yoklayacağımız yer kalbimiz olmalı: "Adalet, yerinde duruyor mu? Yorumlarım, hakkı ayakta tutmak için mi, yoksa tuttuğum takıma amigoluk mu yapıyorum? Yanlışa kim olursa olsun karşı çıkabilecek dirayetim hâlâ var mı?
Coğrafyamızın dört bir yanında insanlar canlarını, hayatlarını ve istikballerini kaybederken, bizler de oturduğumuz yerde vicdanımızı, yüreklerimizi, adalet hassasiyetlerimizi kaybediyoruz Hangi tarafın kaybı daha ağır ve telafi edilemez durumda, düşünmeye değer.
Hiçbir şeyi sonraya bırakma!
Sonra kahve soğur,
Sonra hevesin kaçar,
Sonra gün geceye döner,
Sonra insanlar büyür,
Sonra insanlar yaşlanır,
Sonra hayat geçip gider,
Sonra fırsatın varkenyapmadıkların için pişman olursun.
#anonim
Video:
instagram.com/reel/DLHeXszMeP...