Reyhan

“Gençlik telaşında dinlediğim şarkıları, daha bir anlamlı bulduğum yaşlardayım.” "Eylüldendir, dedim kendime." 🍂🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sözün Özü
"Ben sade bir yaşamın asudeliğine talibim.."
Üslubu kimliğidir insanın..
" Lafta ölçü bilmeyen, edepsizlikte sınır tanımaz.. "
" Nezaket ruhun görkemidir.. " Zira, nazik insanlar ruha şifadır..
Takılıp durma...
"Hiçbir öfke sarılmaya değer değil..." #kendimenotlarım