Reyhan

Çünkü sevmek niye-sizdir...
"Sebebi olanın, menfaati vardır.. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Orucun hesabı kolay" dedi meczup, "Hayrı tut, Şerri bırak!"
Neyine güveneyim, de get yalan Dünya...
Sahi...
Yürüdükçe eksilen yol mudur? İnsan mı? Bilen anlatsın..
Can ayazda, kışta...
"Ne eserim, ne yağarım dururum mateme dilsiz dağ gibi.. "