REYHAN EVCİMEN

REYHAN EVCİMEN
@reyyanreyhan
Puan vermedi·83 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
Mükemmel bir kitap,sonunda gözyaşlarımı tutamadım.Hüngür hüngür ağladım.Yazar anne ve hamilelik ilişkisini anlatmak ile beraber ataerkil toplumu,savaşı ,barışı ,aşkı ve özgürlüğe de değinmiş.
Doğmamış Çocuğa MektupOriana Fallaci · Kuzey Yayınları · 19852,411 okunma