Hayır, yanlış görmediniz. 4/10… Çünkü yazar seriyi berbat etmiş. İlk 3 kitaba bayılıyorum. Ciddi anlamda keyif aldığım kitaplardı. Amerikan gençlik dizilerinin smutlı hali gibiydi ve 2.kitaptan sonra bir tık da gizem. Entrika hiç eksik olmuyor zaten. Ama devamında Ella ve Reed yan karakter oluyor ve biz diğer Royal kardeşleri okuyoruz. Lekeli Taç zaten berbattı. 2015 türk wattpad kitapları neyse oydu. Alın Kötü Çocuk’u koyun sırıtmazdı yanında. Düşmüş Varis ve Çatlak Krallık ona göre bir tık daha iyiydi Easton’ın hikayesi olduğundan dolayı. Ama yine de ehh. Zaten Çatlak Krallık benim hiç sevmediğim bir olayla başlıyor. Spoiler olmaması için söylemeyeceğim ama klişe bence artık bu olay. Dizilerde bile çoğu karakter yaşar bu olayı. Ha aynı akıcılıkta ama olay örgüsü saçma olunca ne yazar? Dediğim gibi bence ilk 3 kitabı alın ve zirvede bırakın. Keyfini aldıktan sonra da devam etmeyin çünkü değmez…