""""Çocuklar,hayatları beş sent bile etmediği içinokulun adının Nickel olduğunu söylerlerdi çünkü nikel beş sentlik para birimiydi""""
===>Amerika'da 1948 yılında geçen olaylar.Siyah ,beyaz ayrımımı demeli;ırk ayrımımı demek lazım ama insanı insan olmaktan utandıran insanın kendinden olmayana yaptığı insanlık dışı eziyet...
===>Bir okul güya suçlu çocukları islah edecek...Siyahların kaldığı yurt,beyazların kaldığı yurt ikisi de dünyalar kadar farklı yemekleri farklı, davranışlar farklı.....
===>Elwood talihsizlik sonucu bu pis yere düşer .Haksızlığa gelemez ama onun için olaylar acı verici olur. En yakın arkadaşı Turner ,onun da yaşadıkları,tepkisi ve hayalleri::((
===>Güzel kitap tavsiye ederim ama hüzünlü.
Bazen kitabı elinizden bırakıp hava almak isteyebilirsiniz,insan olmak bu kadar mı zor diyebilirsiniz ama yine de okunur .
KEYİFLİ OKUMALAR...:)