Dilek BT

Dilek BT
@rivercraft
Geçtiğimiz yollarda kaybettiklerimizin bize en büyük kötülüğü, kendilerini tekrar tekrar hatırlatmalarıdır. Bir kere kaybetmekle kurtulamadığımız şeylerdir. Yoklukları hayatımızdaki varlıkları haline gelir. Hep ama hep hatırlarız. Ne biçim kaybetmemtir bu?
Sayfa 421·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bizi en çok kendimize benzediğini düşündüğümüz insanlar üzer.
Sayfa 418·Kitabı okudu
Bazı kötülükler sahiplerinin içinde kaybolurlar.
Sayfa 395·Kitabı okudu
Hayatın erken açtığı gözlerim, bakışlarımı kör etmiş.
Sayfa 383·Kitabı okudu
İnsanların büyük çoğunluğu kendindeki kötülüğe kördür, sağlayamadığı durumlarda ise en fazla 'huy" diye nitelendirmeyi yeğler.
Sayfa 381·Kitabı okudu