Emine

Emine
@rjn_
✓Kafeine bağımlı bir yaşam formu.
Neden sadece sevmek ya da nefret etmek zorundayız ki,neden bu iki aşırı uca mecburuz,arada bir yerde durmak o kadar mı zor?
Reklam
"Varoluş,keşif yolculuğumuzun başlangıcıdır."
"Bu dünyada aşkın ateşiyle yanmayanları öbür dünyanın alevi yakıyordu.Sevmemek günahların en büyüğüymüş."
~Biz akıllılara göre dünya bu kadar saf dileklerle dönemezdi...
"Her kalp, kendi içindeki çiçeğin kokusunu verir." -Geylani
Söz