Öleceğinize inanır mısınız? Evet, insanoğlu ölümlüdür, ben bir insanım:Bu sebeple... Hayır,o değil: Bildiğinizi biliyorum.Ben şunu soruyorum:Bu sayfayı tutan parmakların günün birinde sararıp buz gibi olacağına inandınız mı, kesinlikle inandınız mı, aklınızla değilde vücudunuzla inandınız mı, hissettiniz mi ?
Hayır:Kesinlikle inanmıyorsunuz ve bu yüzden bugüne kadar onuncu kattan kaldırıma atmadınız kendinizi, bu yüzde hala yiyorsunuz, sayfayı çeviriyorsunuz, traş oluyorsunuz, gülümsüyorsunuz, yazıyorsunuz...
Yarın her yıl yapılan Velinimet seçimleri günü.... Pek tabi, bu, antik çağlarda yaşayanların düzensiz ve organize olmamış seçimlerine benzemez.Söylemesi komik ama onların seçimlerinde,sonuçlar önceden bilinmezdi.Kesinlikle hesap edilemeyecek tesadüfler üzerine, körlemesine devlet inşa etmek bundan daha anlamsız ne olabilir ki ?