Sustuğum şeyler var , hiç konuşamadıklarım .. İçinde kaybolduğum şehirler ve içimde kaybolup giden insanlar var . Eskisi kadar kafama takmasamda bazı şeyleri, bazen yinede içimin almadığı , ruhumun kabullenemediği haksızlıklar var ! Haketiklerimle vazgeçtiklerimi ayırdığımdan bu yana solumu sevdiklerime ,yolumu ise Allah'a bıraktım . O ' ki varacağım yeri de duracağım yeri de benden daha iyi bilir ..