Bütün işlerimi sana havale ettim Allah'ım . .
Dualarımı ,hayallerimi ,korkularımı ,
sevdamııı , bekleyişlerimi , işin içinden çıkamayışlarımı ,savruluşlarımı , uykusuz kalışlarımı ,haddi aşmalarımı, uykudan uyandığımda o ilk aklıma gelenleri , yüreğimin daralmışlıklarını hatta öfkemi .. Bazen kinimi ... hepsini heppppsini sana havale ettim ..
Göndereceğin her hayra öyle muhtacım ki . Bana hayırlı kapılar aç . Çünkü bana zor gelen sana kolaydır Rabbim ..
Hakettigim için değil rahmetin çok büyük olduğu için işlerimi kolaylaştır ve hayırla sonuclandir . şüphesiz sen bana yetersin. .