Kaya Karabudak

Kaya Karabudak
@robincrouse
Her şeyin değeri vardır, ya yükselir zamanla ya da düşer ayaklar altına...( robincrouse )
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Ankara
11 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Bugün kendisini hint kumaşı sanan, yarın paramparça olacağının farkında mıdır? rc
Söz
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyi insanların kaderinde var yalnız olmak; Ya bu hayatta, ya da mezarda... robincrouse
Neden mi mutluyum, Çünkü kimseyle uğraşmıyor, Kimsenin alına moruna karışmıyorum Kimseyle yarışmıyorum... Mutluyum çünkü hayattan mantığıma aykırı gücüme ağır gelecek hiç bir beklenti içinde kendimi yiyip bitirmiyorum... Hayallerle değil gerçeklerimle yaşıyorum.. Aldığım nefes bana ait olan herşey için gönülden Allah'a her vakit teşekkür ediyorum... Mutluyum çünkü ben hayatı da insanları da artık çok iyi biliyorum, Bazılarını güzel günlerim Bazılarını kötü günlerim sayesinde tanıdım .. O yüzden hayatada yaşattıklarına da teşekkür ediyorum... Mutluyum çünkü Mutluluğu huzuru kendim dışımda hiç bir şeye bağlamadım Hiç bir şeyde aramadım... Kendimi sevdim kaderime hiç küsmedim ... Mutluyum çünkü Kavga nedir kötü sözler nedir bilmedim ... Edenlerinde hiç bir zaman ayarına düşüp sesimi bile yükseltmedim... Sabrımın enginliğinden değil , Kendime olan saygıma verdiğim önemden ... Her insan gibi benimde var elbette sevenlerim sevmeyenlerim, Düşmanlarım ve dostlarım... Ama ben sevmeyenlerimle düşmanlarımla değil Sevenlerimi ve dostlarımı sadece kaale almayı yeğledim ...
Neyim var neyim yok aldı Yıllarımı benden çaldı Ne dost ne arkadaş kaldı Bu nasıl bir dünya böyle robincrouse