ronkayi

ronkayi
@ronkayi
....Bir başka deyişle, iyi bir sigara yakıp pencere kenarındaki minderlere gömülünce hayat ne güzel geliyordu insana. Ödülleri ne tatlıydı; garez ve yakınma önemsizdi, dostluk ve kafa dengi bir çevre ne kadar da değerliydi...