Cümle olmasaydı bilmezdim. Cümle olmasaydı gök kapılarının açık olduğunu hissetmez, hiç olmadığı kadar kalbimi dolduran duaları edemezdim. Odamdan geçen gül , cümle . Kırlangıçların tam öğle vaktinde gökyüzünde, çıkabilecekleri en yüksek yere çıktıklarını bilmek cümle..,💙