hizmetçiye çok büyük beklentilerle başlamıştım. aslında bir yandan beklentilerimi karşıladı ama bir yandan da ters köşesi pek tatmin etmedi. gerilim unsurları sanki bir tık daha fazla olabilirdi. yazım dilini çok beğendim, akıcıydı ve kendini okutturuyordu. genel olarak beğendim ama booktokun bahsettiği gibi en iyi psikolojik gerilim kitabı falan değildi, daha iyileri var. yine de alanında başarılı bir kitap olarak görülebilir.