Güruh bir yoksullukla bir avuç zenginliğin birbirine değmeden aynı havuzda yaşanmasına duyulan öfkenin şiddet eliyle geri dönmesi hikâyesi de diyebiliriz buna.Haksızlıkta yaşadıkça öfkelenen, öfkelendikçe haksızlaşan,haksızlaştıkça kendi çapında haksızlığı yapanlara benzeyenlerin hikâyesi belki de.... Onlara reva görülen her şeyin...
Elimizde koruyabileceğimiz tek şey olan haysiyetlerimizin sistemli yok edilişini anlatabilirdik.Bunu anlatmak için ne eşit koşullarımız ne eşit kültür değerlerimiz vardı...