Ebru Ödemiş

Ebru Ödemiş
@roza_25
Dışımız kendine lal, içimiz hep bir uçurum...
“Biz de unutmuş gibi yaparız albayım! Hiç kırılmamış gibi, ağlamamış gibi..”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Herkesin belirli dönemleri olur. Gerçekten dibi gördüm dediği, umudu kestiği. İşte o anlarda gerçek olan her şeyi buluyoruz bence. Gerçek dostu gerçek sevgiyi. Kimse üzüntüden ölmüyor belki ama o eşikte hayatından çıkardığın insanlar senin yeniden doğuşun oluyor sanki.” #iyigeceler
''Neyse ki yarın var. Umutların en sevdiği gün.'' Şair Sezai Karakoç #günaydın
Var ama yok, orada ama değil, yakın gibi ama uzak.. #iyigeceler
Bu havada işemi gidilir ya 🥺 Bu hava dediğime bakmayın dışarda kıyamet kopuyor 🫣 #günaydın