Ebru Ödemiş

Ebru Ödemiş
@roza_25
Dışımız kendine lal, içimiz hep bir uçurum...
İnsanın insanda ziyan olduğunu gördüğümden beri kendimde birikiyorum hayat bir yol gibi geliyor bana bu yolun durakları var gibi hasret durağı, Sevda durağı, ölüm durağı O duraklardan birine vardın mi iliklerine kadar hissediyorsun duygularını böyle böyle öğreniyoruz yaşamayı.. #günaydın
Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Umutlar KUŞ Oldu Haberin Varmı ....? #günaydın
Ah, göğsündeki her yarayı merhametle Öptüğüm.. Geç kalınan hiçbir hayat, hayat değildir. Hayatın olmayı dilerdim.".🌘🤍
Ölüm gibi bir şey oldu ... Ama kimse ölmedi ....!
"Her acı kötü sanma. İyileşmek de acıtır…"