Ne diyor Cahit Zarifoğlu; “Acını yaşa. Öfkeni de yaşa ve seyret. Kendini sakın bastırma. Oyle su üstünde akan yaprağa bakar gibi bak. Uzanıp onu almaya kalkışma. Kendini suçlama, başkalarını da suçlama. Olacak olandan kaçınamazsın. O yüzden hiç bastırma kendini. Çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur.” Neyi bastırdıysan göğsüne, soludukça büyüyen odur. Bu böyledir. İnsan neyle beraberse o olur, ona dönüşür.#Günaydın