Ebru Ödemiş

Ebru Ödemiş
@roza_25
Dışımız kendine lal, içimiz hep bir uçurum...
her şey zıddı ile kaimdir her şey kimliğini tamamen zıddında bulur der filozof kardeşler.. siyah, siyahlığını beyaz olmadan bilemez.. gece, geceliğini gündüz bitmeden giyemez…
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok değil... Bi sesini göresim geldi... Bir de gülüşünden öpesim... Çok değil.. Bi yüzünü sevesim geldi... Bir de seni verene ölesim. Nazım Hikmet #günaydın
Mesela ben çok gülerdim, çok konuşur, saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim. Ama bir şeyler oldu sonra, gerçi bir şeyler hep oluyordu ama ben geç farkettim işte, bazı konuları aşamadım, bazı şarkıları susturamadım, bazı cümleleri unutamadım ve kalbimi yaşanmışlıklardan arındıramadım. Birileri uzun uzun bir şeyler anlatıp durdu ama cevap veremedim hiçbirine. Çok sevdim herkesi ama kimsenin sevdiği olamadım. Çok şey sayıkladım, kimse anlamaya çalışmadı. Sonra sustum, hep öyle olur ya zaten… #iyigeceler
Düşünce
Tanıdığın şeytan tanımadığın dosttan iyidir.
Sen hiç " Ayn-ür Rıza" ile baktın mı? _O neki? "Kusur görmeden, muhabbet ile bakan gözler" demek. @franzkafkaolmak.