İnsan kendini biraz geri çekince "aslında ben iyi olduğum için aramız iyiymiş" farkındalığıyla yüzleşiyor. Ben de önemliyim demeye başladığımdan beri çoğu kişiyle aram bozuldu. Böyle insanları eleyince hayatın rönesans tablosu gibi oluyor...
#günaydın
Çok erken geçtik hayattan.
Çok çabuk yorulduk. Oysa henüz yarısına bile gelmedik yaşamın.
Herşeyi çok iyi anlamanın, herşeyin boş olduğunu bilmenin verdiği yorgunluk bu. Genç ihtiyarladık...