Rozaa

Rozaa
@rozaa37
Çağımıza uymak zorundayız palavrasına da hiç mi hiç Inanmıyorum. Eğer yaşadığım çağın en yüce ideali köşeyi dönmekse; Eğer yaşadığım çağ toplumsal adaletsizlik üstüne kuruluysa; Eğer yaşadığım çağ inandığım her şeyi yadsıyorsa; eğer yaşadığım çağa bayağalılık ve çirkinlik egemense. ben böyle bir çağa neden ayak uydurmak zorunda kalayım.
Rozaa
Evet