Sonuçta, sen sadece bir masumsun
Ve her şeyden önce romantizmi hayal ediyorsun,
Keder, gelir ve gider
Ama hiçbir şey söyleyemezsin.
Ve aptallar şöyle söyler:
'Seni kim daha çok seviyorsa, seni en iyi o cezalandırır.'
Sana karşı "erkeksi" olduğu zamanlar,
Tüm sevgisini yumruklarıyla gösterir.
Ve sonsuza dek kaybedilmiş bir masumiyet
Sessizliğin ağırlığı altında ölüyorsun,
Keder, gelir ve gider
Ama hiçbir şey söyleyemezsin..
Ama bu her gün sürüyor
Artık aşk etrafta dans etmiyor,
Yardımsız ve yalnızsın
Şimdi arzun yok.
Hayat dolu ve fazla iyi olduğu söylenen ben,
Orada, ellerini kazımak isterim,
İki veya üç çizgi, onun için neredeyse hiçbir şey...
Kaderimi çizmek için hala biraz şansım var..
Masumiyeti bana geri ver,
Tasasız günlerimi geri getir,
Tüm o aptallardan uzak,
Elimi tut, ve ölümü terk et...
Ama senin talihsizliğin benimkine benziyor
Ve elimden bir şey gelmiyor...