rasitha

İyi bayramlar 🐄🍬💫
Reklam
"Bir evlat büyütürken insan ne hayaller kurar.. Büyüsün, okusun, iyi bir insan olsun' der. Geceleri uykusuz kalır, kendi yemez yedirir, kendi giymez giydirir. Ama bazen öyle bir gün gelir ki.. O emek verdiğin evlat, bir yabancı gibi geçip gider hayatından. Ne bir hal hatır, ne bir vefa.. Sadece sessizlik. Oysa bir anne,baba için evlat, candır. Ama her can, kıymet bilmez... Bazen en çok sevdiğin kişi, sana en büyük acıyı yaşatır. Bu dünyada en zor şey, hayırsız bir evladı dualarına dahil edememektir. Kalbinin en derininde hâlâ onu beklerken, gururunla susmaktır.Kimseye kin tutmaz anne yüreği... Ama unutmaz da. Her gün pencerede bir umutla bekler. Belki bugün döner, belki bir mesaj atar... Ama hayırsız evlat susar. Sessizliğiyle, yokluğuyla, ihmal edişiyle kalbine kor gibi düşer. Unutma.. Bir gün o kapıyı çalmak istersen, arkasında bir nefes bulamayabilirsin. Vefa, geç kalanlara susar...

rasitha

, bir kitap okudu
9/10
·200 syf.·
Beğendi
·
24 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
8.1/10 · 2.971 okunma
Karanlık gecelerin de olacak...
Kendi kaderinin ressamıdır her insan. Kendine hak ettiğin hayatı çiz..