Rümeysa sağlam

Rümeysa sağlam
@rrumey_sa
Kendine Yazar ♡ ~Motivasyon
Paremedik
Medipol Universtiy
2004
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Buluşmak Üzere
Diyelim yağmura tutuldun bir gün Bardaktan boşanırcasına yağıyor mübarek Öbür yanda güneş kendi keyfinde Ne de olsa yaz yağmuru Pırıl pırıl düşüyor damlalar Eteklerin uça uça bir koşudur kopardın Dar attın kendini karşı evin sundurmasına İşte o evin kapısında bulacaksın beni Diyelim için çekti bir sabah vakti Erkenceden denize gireyim dedin Kulaç attıkça sen Patiska çarşaflar gibi yırtılıyor su ortadan Ege denizi bu efendi deniz Seslenmiyor Derken bi de dibe dalayım diyorsun İçine doğdu belki de İşte çil çil koşuşan balıklar Lapinalar gümüşler var ya Eylim eylim salınan yosunlar Onların arasında bulacaksın beni Diyelim sapına kadar şair bir herif çıkmış ortaya Çakmak çakmak gözleri Meydan ya Taksim ya Beyazıt meydanı Herkes orda sen de ordasın Herif bizden söz ediyor bu ülkenin çocuklarından Yürüyelim arkadaşlar diyor yürüyelim Özgürlüğe mutluluğa doğru Her işin başında sevgi diyor Gözlerin yağmurdan sonra yaprakların yeşili Bi de başını çeviriyorsun ki Yanında ben varım
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat ne garip dimi? Acıların, kederlerin olsada bir şekilde yürütmenin gereken bir hayatın var. Ve eğer zamanın bitmeden birşeyler yapmazsan başarısız, istemediğin şeylere mecbur kalan biri olma ihtimalin var. Evet bazen ağlamaya, sinirini atmaya ve eğlenmeye ihtiyacın olacak bazen güvendiğin kişiler tarafından engelleneceksin ama herşeye rağmen birşeyleri başardığında işte ozaman kendinle gurur duyarken ağlama zevkini yaşayacaksın her şeye rağmen diyerek gülümsiyeceksin kendine... Belki universteni sevmedin, belki bölümünü sevmedin, belki bir yere giremedin, belki işini sevmiyorsun ama birşeyleri değiştirmek için geç değil, kendini geliştirmek için geç değil, parmakla gösterilmek için hiç geç değil. Etrafında seni geri çekmek isteyen mutlaka birileri olacak. Bazen o kişilere inat başaracaksın. Kendine güven, yapabileceğine güven, ne istediğini, ne yapabileceğini öğren. İyiki varsın 😊 BAŞARILAR
1000Kitap
Eskiye özlem çok ağırlaşınca, İnsan bu his ile ne yapacağını bilemiyor. Özlüyor, bazen bir dostu, bazen bir aileyi, bazen bir anıyı, bazende bir hissiyatı. Bazen bir şarkı duyarsın sağdan soldan, Seni hasta etmeye yeter, Kalbini ağrıtmaya, Özlemini arttırmaya yeter, Ama nasıl geçer? nasıl diner? Kim bilir? Belkide çözümü bulunmayacak en büyük hastalıktı özlemek... . Ben küçüklüğümü, lise yıllarımı ve hayatımın sadece dersler ve yemek seçimi olduğu yılları özledim. Ama biliyorum ki 10 yıl sonra Bu anı da özleyeceğim, Yani hayat bu kadar zor iken Sadece "an" dediğim zamanları biriktiriyorum. İyiki varsınız.
1000Kitap
Kaybolmuş hissetmek
Bazen çok yorulur insan, Herşeyden uzaklaşmış gibi, Gülüşünü kaybetmiş gibi, Esen rüzgarda bile huzuru bulanlar, Artık herşeyini kaybetmiş gibiler, Belkide herşey sadece huzurdu, Artık kaybolmuş gibi hissedince, Rüzgarlar da yok oldu. Bir dal çiçek ile alınabilen gönül, Kendi yağmurunda boğuldu, Sadece zaman, Belki yalnız kalmak, İyileştirecek, Kendi yağmurunda yürüyüp, Kurulanmayı bilenler, İyileşecek, Kaybolmuş gibi hissettiğinde, Hiç bir yere ait hissetmediğinde, Kendi içinde savaşmaktan yorulduğunda, Sadece kendine bak, Bu gözler, bu yüz, Bu sen , Ne kadar özel ve güçlü olduğuna bak, Düşman güldürecek kadar,