Diyelim yağmura tutuldun bir gün
Bardaktan boşanırcasına yağıyor mübarek
Öbür yanda güneş kendi keyfinde
Ne de olsa yaz yağmuru
Pırıl pırıl düşüyor damlalar
Eteklerin uça uça bir koşudur kopardın
Dar attın kendini karşı evin sundurmasına
İşte o evin kapısında bulacaksın beni
Diyelim için çekti bir sabah vakti
Erkenceden denize gireyim dedin
Kulaç attıkça sen
Patiska çarşaflar gibi yırtılıyor su ortadan
Ege denizi bu efendi deniz
Seslenmiyor
Derken bi de dibe dalayım diyorsun
İçine doğdu belki de
İşte çil çil koşuşan balıklar
Lapinalar gümüşler var ya
Eylim eylim salınan yosunlar
Onların arasında bulacaksın beni
Diyelim sapına kadar şair bir herif çıkmış ortaya
Çakmak çakmak gözleri
Meydan ya Taksim ya Beyazıt meydanı
Herkes orda sen de ordasın
Herif bizden söz ediyor bu ülkenin çocuklarından
Yürüyelim arkadaşlar diyor yürüyelim
Özgürlüğe mutluluğa doğru
Her işin başında sevgi diyor
Gözlerin yağmurdan sonra yaprakların yeşili
Bi de başını çeviriyorsun ki
Yanında ben varım
Hayat ne garip dimi?
Acıların, kederlerin olsada bir şekilde yürütmenin gereken bir hayatın var.
Ve eğer zamanın bitmeden birşeyler yapmazsan başarısız, istemediğin şeylere mecbur kalan biri olma ihtimalin var.
Evet bazen ağlamaya, sinirini atmaya ve eğlenmeye ihtiyacın olacak bazen güvendiğin kişiler tarafından engelleneceksin ama herşeye rağmen birşeyleri başardığında işte ozaman kendinle gurur duyarken ağlama zevkini yaşayacaksın her şeye rağmen diyerek gülümsiyeceksin kendine...
Belki universteni sevmedin, belki bölümünü sevmedin, belki bir yere giremedin, belki işini sevmiyorsun ama birşeyleri değiştirmek için geç değil, kendini geliştirmek için geç değil, parmakla gösterilmek için hiç geç değil.
Etrafında seni geri çekmek isteyen mutlaka birileri olacak. Bazen o kişilere inat başaracaksın.
Kendine güven, yapabileceğine güven, ne istediğini, ne yapabileceğini öğren.
İyiki varsın 😊
BAŞARILAR