Kimselere güvenemeyiz, güvenmemeliyiz, insanoğlu çünkü nankör ve .... kaç gündür kalbimin parçalarını toplamaya çalışıyorum... annemin kalbinin,babamın kalbinin, biricik ablalarımın kalbinin parçaları her yerde... birbirimizi toparlamaya çalışıyoruz.... biri tamamlanamadan daha da parçalanıyoruz... kalbi kırık olanın dermanı da olmuyor.. tüm sevdiklerim dermansız, ben de... kime uzanacağımı bilemiyorum özellikle ablamaaa.... onu asla toparlayamıyorum... onun kalbi hepimizinkindem farklı dağıldı... kalbine kızgın yağ dökmüşler gibi, kalbimi söküyorlar gibi dedi... ah bir kalbim daha olsa da ona versem... derttir geçer ama izi kalır... rabbim bize güç kuvvet versin, canımdan öte onlar,,,, gücüm kalmazsa ne yaparım.. nasıl kol kanat gererim.... ruhum sızlıyor.