rrusendil

rrusendil
@rrusendill
dayıcığım doğum gününe 40 gün kala göçmüştü dünyadan, kırkı çıktığında doğum günüydü yani.
1000Kitap
rrusendil
Rabbim rahmetiyle muamele etsin, mekanı cennet olsun dayıcığının ⚘️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimselere güvenemeyiz, güvenmemeliyiz, insanoğlu çünkü nankör ve .... kaç gündür kalbimin parçalarını toplamaya çalışıyorum... annemin kalbinin,babamın kalbinin, biricik ablalarımın kalbinin parçaları her yerde... birbirimizi toparlamaya çalışıyoruz.... biri tamamlanamadan daha da parçalanıyoruz... kalbi kırık olanın dermanı da olmuyor.. tüm sevdiklerim dermansız, ben de... kime uzanacağımı bilemiyorum özellikle ablamaaa.... onu asla toparlayamıyorum... onun kalbi hepimizinkindem farklı dağıldı... kalbine kızgın yağ dökmüşler gibi, kalbimi söküyorlar gibi dedi... ah bir kalbim daha olsa da ona versem... derttir geçer ama izi kalır... rabbim bize güç kuvvet versin, canımdan öte onlar,,,, gücüm kalmazsa ne yaparım.. nasıl kol kanat gererim.... ruhum sızlıyor.
rrusendil
Gün geçtikçe daha da zor olacak her şey, biliyoruz ve bunu farkettikçe daha kötü oluyor her şey. Aklıma geliyor ve ders ortasında ağlıyorum, otururken, yiyemediğim yemeği yapmaya çalışırken, dışarıda, düşünmekten kalbimin parçaları un ufak oluyor. Ben böyleyken ablacığımı düşünemiyorum. Annem babam küçük ablam sadece Allah a dayanıp güveniyoruz, sadece bunu öğrendik çünkü, sadece bunu öğretti annemle babam bize... dua ediyoruz, kalbimize aklımıza bir yol çizsin... ama bizden daha önemli şeyler var, yanıbaşımızda... onları nasıl avutacağız bilmiyoruz ... elimiz kolumuz bağlı suyun dibinde .... ne gerekse yapmaya hazırım ama gerekene varamıyorum .......