Erkek birisine bakmak çok zor, ne yer bu akşam, şunu sever mi, kaçta gelecek, evi temiz tutuyor mu....
Sanırım kardeşimi annemlere geri göndermem lazım. Ben ona bakamıyorum 😅
Ev hanımlığı da çok zor ayrıca, ev hanımlarına laf edeni ayaklarından asmak lazım. Evi sil, süpür, habire bulaşık yap felan... çocuğu da varsa kraliçe gibi davranılmalıııı