rrusendil

rrusendil
@rrusendill
Dün gece ÜŞÜDÜMM,sonunda Ya Rabbiimmmmm. Üzerimi örttüm mesela. Krem sürme mevsimi de gelmiş yani. Allahım mutlu musmutlu bir kış geçirelimmm💞🥹
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kamu Spotu
Bu aralar bomboş yaşadığımı hissediyorum ya da bir süredir bomboş yaşadığımı anladım. Dünya telaşı bitmiyormuş gibi çevremdekilerin de beni daha çok telaşlandırması ekleniyor habire. Birileri atanmamı söylüyor, nereye kadar özel ders vererek götürebilirmişim her şeyi, birileri evlen diyor ve çeyiz derdine düşmüş (zaten evlenecek biri bulununca çeyiz otomatik olarak yapılıyor çeyizden önemli şeyler var sankiii..)birileri ilgi ve bol muhabbet istiyor, birileri destek olmamı istiyor, birileri görüşmek istiyor ve sürekli nazlanarak sitem ediyor... yani birileri benden sürekli bir şeyler bekliyor ama ben onların dediklerine kulak asınca boş yaşadığımı hissediyorum. Ne yapmam gerekiyor diyorum bir yerlere ama duvara çarpıyor söylediklerim. Yaşamayı çok zorlaştıyorsunuz ahaliii...
Bugün hiç beklemediğim ,çok zarif ,çok nazik bir güzellik buldu beni. Kendisi kat kat güzel tabikii ama düşüncesi da onun kadar güzel olan bir arkadaşım hediye göndermiş bana. kıymet verdiğinden mi, süprizden mi ya da unutulmamaktan bilemediğim birkaç gözyaşı da geldi peşisıra. Kendisi de hep böyle güzellikler bulsun hayatında.🥹💞🫶🏻
Duygu ve Düşünce
Erkek birisine bakmak çok zor, ne yer bu akşam, şunu sever mi, kaçta gelecek, evi temiz tutuyor mu.... Sanırım kardeşimi annemlere geri göndermem lazım. Ben ona bakamıyorum 😅 Ev hanımlığı da çok zor ayrıca, ev hanımlarına laf edeni ayaklarından asmak lazım. Evi sil, süpür, habire bulaşık yap felan... çocuğu da varsa kraliçe gibi davranılmalıııı
Duygu ve Düşünce
Evimi tuttum yerleştim ve annemle babamın gözündeki ışıltıya şahit oldum. Kızlarının uğraşına değdiğini gördükleri için artık tam destekler.🥹
Duygu ve Düşünce

rrusendil

@rrusendill
·
1 ayı geçti. Aslında sorun bende değil. Babam sağ olsun güvenilir, az katlı, sağlam, konu komşusu temiz insanlar, merkezi, güneşi güzel alan vs. Kriterleri koyduğu için ev bulamıyorum...