gizli tarihi okumayi cok istiyorum ama elim gitmiyor hic,,, dune3 bitiricem az kaldi monte cristonun yarisindayim,,, vahsi bitmek uzere,,, ben rs girim en iyisi
Bayağıdır böyle güncelleme yapmaya gelmiyordum. Özledim yaa. Neyse aslında buraya kötü bir haber ile geldim. Yani benim ile alakalı ve kitap ile tabiki de.
Şafak Vurgunu kitabını ben zaten ilk çıktığında okuyacaklarım listesine eklemiştim. Ve en baştan şunu söyleyeyim ki aynı yazardan Kazazede serisini okudum bitirdim. Ve asker temalı olarak favori serim. Yani yazarın yazım dilini flan seviyorum.
Gelelim asıl meseleye: Ben yazarın bu kitabını yarım bıraktım. Ve benim için çok büyük bir hayal kırıklığı oldu. Konusu, karakterler her şey mükemmeldi. Ama ben okurken o kadar bunaldım ve sıkıldım ki. Daha fazla devam etmek istemedim. Çünkü kendimi biliyorum eğer devam etseydim direkt rs ye girerdim. Ama gerçekten bu duruma çok içerlendim. Kitabı yarım bırakmamın üzerinden iki gün geçti nerdeyse ama ben hala neden bu kitabı okuyamadığımı anlayamıyorum.
Neyse buradan size sıkı bir okur tavsiyesi: Okuyamadığınız, akışına kapılmadığınız bir kitabı asla okumaya çalışıp da kendinizi iyice zorlamayın.
Hoşça kalın kitapla kalın
Bye
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acayip rs ye girdim yazılı haftasından sonra çıkamıyorum İMDATTTT.
Çıkmak için mat haig'in yeni çıkan kitabının aldım aşşşşırı mutlu oldum görünce.
Gece Yarısı Treni
Daha aktif olcam inş
Alerjik bir bünyeyle yaşamaya çalışmak...
Erkenden odama çekildim. Umarım kitap okuyabilirim.. Acilen rs den çıkmam lazım.
Söylemesi zor ama beni Huzursuzluğun Kitabı okumak yordu galiba. Asla kötü olduğundan değil... Yazanların çoğunu benimsemem....