Resul

Resul
@rsl_
Ne bir yazar ne de bir çizerim. Kendi halinde bir gözlemciyim.
Duru bir hayal oyunu içinde, kendi yaşama hakkımdı tartıştığım.
1000Kitap
Reklam
Söz'ün doğası gereği böyledir bu: insan kendi dilinde konuşur, yabancı bir dilde yazar.
1000Kitap
Düşüm ne denli derin olursa olsun, hiçbir zaman içimde kendimi yitirmek tehlikesine düşmedim.
1000Kitap
Yaşam ne denli saçma ise ölüm de o denli dayanılmazdır.
1000Kitap
Bir varlığın ne kıpırdamazlığı, ne derinliği, ne de anlamına girilmezliği vardı bende. Hiçtim ben: silinmez bir saydamlık.
1000Kitap
Reklam