"Doğmamızı sağlayan insanlarla aramızdaki bağ, en güçlü bağdır. Kaç yıl geçerse geçsin, kaç ihanet yaşarsak yaşayalım, ailede ne kadar mutsuzluk olursa olsun hiç önemli değil. Kendi irademiz pahasına olsa bile onlarla bağımız devam eder." Anthony Brandt
Okuduğunuz yazıdaki gibi olgunluk gösteremeyip hırsı ve çok bilmişliği uğruna aile ve akraba kavramını yerle bir ettikten sonra saygı bekleyen milyonlarca insan var. Sanmayın ki insanlar gözü körler, sadece yazıp çizdikleri ve gerçekten bildikleri için (zannettiğiniz gibi) susuyorlar. Okuyan herkesin üzerine alınması dileğiyle...