olay ne bilin yine taciz yine malın teki yine arkadaş dandik kibar davrandık ama yok abi bir daha bunu yapanın anasından doğduğuna pişman edeceğim bu ahlakla kendinden üç yaş küçük kıza nasıl sevgili olmak istiyorum dersin kendi kahpeliklerinizi kendinize saklayın orospu çocukları
@salihpdr01p
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fenerbahçe mi? Beşiktaş mı?
Beşiktaş ise yorum
Fenerbahçe ise Beğen
bakalım kim kazanacak yarın açıklanır bu arada Fenerbahçelisininiz ve yorum yaptınız bu Beşiktaş’ın oyu olucak bilginize yarın açıklanacak