rüzgar

Rengarenk bir bataklığın içinde Batışını izlerken hayatımın, Gecenin sessizliğine direniyorum, İçimdeki yalnızlığın gürültüsüyle Adı geçen geçmeyen insanlar, İsmini unuttuklarım beni affetsinler Parçalanmış dudaklar kırdığım kalpler, Beni böyle görseler onlar bile üzülürler
Reklam
Bir insanın dış güzelliği ile iç güzelliği ancak bu kadar örtüşemezdi. (Bu düşüncemi bir iltifat gibi algılayacağından endişe ettiğim için seninle hiç paylaşmadım)
insaf, hele ki senin elindeyse; yaramaz bir çocuğun, oynarken bozduğu alete dönüyor yaşanmışlıklarım..
Tehlikeli göz haraketlerin var dediler senin. Sordum, unutamadığım o kız nerede? Aşiyan’da, dediler. Serbest şiirler satıyormuş. Kalbin kırık dediler senin. İlaçladım kendimi; unutmak için eskiyi. Tam çıktın aklımdan. Tam dedim özgürüm. Aşiyan’da, dediler; Bir kız seni soruyormuş…
O günlerden biriydi. Cuma’ydı. saat 4. Aylardan Nisan. Gittin sen ve ben anladım ki; Vardığı yerde değil, durduğu yerde yaşlanıyor insan.
Reklam