Dün canım acayip yoğurt çorbası çekti sonra ilk denemede çorba kesildi resident evildeki akşam yemeği gibi oldu ama yılmadım ikinci denememde yine kesildi düşündüm ki tanrılar beni sisifos tarzı cezalandıyor herhalde, halbuki ben panteist değilim üstelik cuma icabet sayım fena degildir yani farklı kulvarlar ve bi yandan bardağın dolu tarafını gördüm varmak için degil yolda olmak için rüzgar efendi dedim.. son tüik verilerine göre ülkenin en iyi çorba kesicisiyim yarım saate 2 çorba kesmişliğim var artık