"Kendime yardım ettim.
Gözyaşlarımı sildim.
Yaralarıma merhem sürdüm.
Kalbimin hala acıdığı yerlere
yara bandı yapıştırdım.
Kendime zaman ayırdım.
Ruhumu yatıştıran kitaplar
okudum, sinirlerimi yatıştıran
müzikler dinledim, beni
gülümseten filmler izledim.
Adım adım, parça parça.
Kendimi toparladım ve
kendime ikinci bir şans verdim.
Çünkü ben yapmazsam kimsenin
yapmayacağını biliyordum."💙
•Ruby Dhal•