Aylardır zihin dünyamda kurtulamadığım, bi türlü iyileştiremediğim can kırıklarımın ve normal yaşantıma dönemeyişimin; senemin 1/3 inden fazlasına mâl olduğunu az önce farkettim..
Dünyanın hiçbir kederi, hiçbir acısı vaktimizi bu kadar zayi etmeye değmez. Bilincinde olduğumuz meseleleri uygulamaya geçirebilme gücünü istemeliyiz belki de en çok..
Yeni senede senden isteğim Allahım;
Ömrümü rızan dışı hüzün ve duygularla işgal edecek kimse/işlerden beni uzak et..
Ne zihnimin, ne kalbimin, ne de hayatımın fani olan hiçbir seyle gereğinden fazla meşgul olmasına müsaade etme..