Dua nasibi… Bir insanın hayatındaki en güzel nimetlerden birisidir kesinlikle. Özellikle haberin yokken gıyabında dua edilmesi, kim bilir insanın hayatına nasıl tesir ediyordur. Allah yaşarken de, vefat ettikten sonra da gıyabımızda edilen dualarımızı arttırsın. İnanın çok önemli..🌷
Bu bekleyişlerimin ardından en hayırlı kişiye karşı saklanmış tertemiz duyguları, masum hayalleri, duaları en güzel şekilde hayırla, afiyetle, mutlulukla, sağlıkla, huzurla, kolaylıkla yaşamak nasip olsun..🌷